úterý 1. září 2009

Patina a dekorace

Posilam par fotek z vikendoveho tvoreni a dekorovani... byli jsme v lese a ja si dotahla nekonecne mnozstvi materialu ke zpracovani, no az na to , ze jsem to vsechno musela nechat do kramku, takze pro zkrasleni terasky jsem si ukoristila jen par bobuli hlohu a par vetvicek na 'predpodzimni' verzi venecku... jinak jsem patinovala a patinovala a ... opravila jsem 2 drevene krabice (ocistila, osmirkovala) a napatinovala. Nyni mam obe dve vystavene ve vyloze (posilam spravnou nekvalitni fotku focenou pres sklo), ale jinak jsou urceny do satny. A nakonec jsem jeste ozivila cedulku, kteou mi manzel vyrizl ze stare lavicky, ktera pochazela z pivovaru a nejak se u nas objevila na pude ;-)






8 komentářů:

  1. Ahoj.Tak podle fotek se ti víkendové tvoření vydařilo.Máš to hezky nafocené.Patinované krabice jsou hezké,ten věneček s ptáčky se mi taky moc líbí a na fotce pod ptáčky máš krásný věšák

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radji,
    tak tohle opravdu můžu, bedny jsou dokonalé a cedulka z půdy taky! Nááádhera! Věneček se taky moc povedl, ležérní a přírodní, krása.
    Posílám moc pozdravů do Francie, ať se daří vám i obchůdku:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak todle je krááása. To jsou panečku bedny!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky diky moc za pochvalu. Udelala mi radost. TAk ja budu natirat dal jo? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Raduško, už jsem se ti tady kochala dřív a myslím, že jsem i psala, jak to máš krásně sladěné, nadekorované, takový zemitý styl, to můžu, ale asi se mi to neodeslalo. Moc děkuji za to, že jsem se mohla potěšit.

    OdpovědětVymazat
  6. ...musím se přidat s chválou...krabice a bedýnky to je moje a když jsou napatinovaný...oujéééé...tak nemají chybu!!!já jsem taky taková patinářka:-))...co mi přijde pod ruku tak vošmrdlám štětcem:-)...JanaLavender

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den,velice se mi líbí vaše stránky,není den abych na ně nejukla.,oc by mě zajímalo čím jste barvila ty bedýnky aby měli takovou starou patinu.Vypadá to úžasně.Poradte.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, také se mi moc líbí patina na bednách a zajímalo by mne, jak a čím (dostupným v ČR) jste je natírala. díky za radu tomkatka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat