pátek 3. července 2009

Levandulovo-ruzovy koutek v obchudku





4 komentáře:

  1. Moc krásný blog. Děkuji za pozvání k jeho návštěvě, je se na co dívat. Zařadila jsem si ho do oblíbených a budu častým hostem, protože mám Francii mocˇráda a mohu se takto těšit alespoň na dálku.

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji primulo, udelala jsi mi radost. Mas taky svuj blog?

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,
    mám blog: www.primula.blog.cz
    Zdravím a držím všechny pěstičky

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer...už jednou jsem vám psala,ale nějakým záhadným způsobem se to neukázalo,takže to zkouším znovu.Chci vám říct,že k vám moc ráda chodím na "návštěvu"....čerpám od vás inspiraci,kochám se...jako Primulka tak i já mám mooooc ráda Francii a pěvně věřím,že se mi aspon jednou poštěstí se do této krásné země podívat.Přeji vám krásné žití ve vašem domečku a at v něm s vámi stále bydlí láska a spokojenost!!!!JanaLavender

    OdpovědětVymazat